星期五, 12月 14, 2007

分享

近日自從朋友A同alan學完reiki 1之後多左一個可以分享嘅朋友,你知啦,其他師兄師姐差太遠,又唔想成日煩住人,而家我同佢都差唔多,有傾有講開心好多。亦唔知係唔係我地都學左之後,就真係吸引左另一個朋友(朋友Z),不自覺咁成日都過嚟我地果邊,朋友A學之前朋友Z真係無咁成日過嚟架。朋友Z係一個我同朋友A都覺得佢學左會好勁嘅人,事關朋友Z識得睇氣息,佢亦都會有時聽到一d無人聽到嘅聲音,當然無人知點解,更唔好講知道係咩聲音啦。

不過朋友Z近排好唔OK,事源係朋友Z近排成日頭暈,醫生就話佢耳水不平衡,但係睇左兩次醫生都無咩好轉,佢就快又要去旅行,朋友A尋日終於都忍唔住,就咁响公司幫朋友Z做少少healing。朋友A就同朋友Z做膝頭,原因係朋友Z亦有少少膝頭痛,而且又唔想响公司做得咁大陣象,嚇親其他同事就唔好啦。不過當朋友A一路幫朋友Z做嘅時候,朋友Z話勞工穴係咁跳,我都睇到。而且做左幾分鐘,朋友Z就話好似聽到"pop"一聲,之後就聽得清楚左d。我就同朋友Z講,話佢可能個腎唔太好,因為腎唔好,膝頭就會差,而腎唔好,耳仔亦都可能會有問題,如果而家只係heal膝頭,但係連隻耳仔都好左,咁就更加可能係有關係啦。

不過我就唔記得吹個波仔,亦無行開,仲要行得好近添,你知啦,office嘅抽風系統唔會好得去邊,唔知會唔會中左d病氣,夜晚反到屋企就開始有d頭暈,亦覺好攰。於是就早左d訓,好彩今朝無咩事。返到公司,同事Z竟然話佢尋晚唔訓得,於是就send左d energy比同事Z,send嘅時候雖然同事Z無咩feel,但係send完之後佢話無咁暈,都叫做work。我地咁搞幾搞,搞到同事Z都好想去學,不過佢要等去完旅行返嚟先決定。等我星期一我再幫佢一把先,如果又好d可能會令同事Z更加想去學,到時咪又可以多一個同學仔傾吓囉。哈哈。講就咁講啫,主要都係想幫下朋友Z,因為佢再過多一個禮拜就要去旅行,等佢去旅行都去得開心d咁。

沒有留言: