星期五, 12月 14, 2007

用錯左天眼都唔知

有一次同Terry師兄講開,先知原來我一路都用左天眼睇嘢都不自知。其實我不嬲都睇唔到咩,所以就以為自己無用到天眼,當然我都唔識用,但係有時合起雙眼都會陰d陰d痛。Terry師兄話我成日都想睇嘢,所以就好不自覺咁用左天眼自己都唔知,呢個亦係我合埋眼有少少痛嘅原因。

Terry師兄教我,同自己講要用心輪去睇嘢???我當然唔明再加返問就係咁簡單就得?佢教我話意念係好緊要,唔講唔信,自從跟Terry師兄教嘅方法去做之後,每次meditate/send energy同healing之後,天眼就無再痛喇,反而個心輪好似撻著左咁。雖然都仲係無嘢睇到,不過我唔強求,只要知道用啱左方法,就已經好滿足喇。有時唔一定要睇到,幫到人就已經達到目的啦,唔駛一定要有嘢睇到架,而且越強求越睇唔到,都係平常心啦,我ready嘅時候個天就自己會話我聽架喇。

沒有留言: