星期四, 12月 13, 2007

太極五行功

啱啱好快咁睇完本太極五行功,咁快嘅原因係有一半嘅編愊,係用左嚟講學員嘅成功心得,當然我無睇到啦。先唔講對呢套功嘅感覺住,至於對大師何斌輝,我就覺得佢好有前瞻性,竟然佢知道law-of-attraction,仲要用左呢個concept創出呢一套咁勁嘅功法,呢套功法主要係以意領氣,即係話用意念帶領氣嘅流動,從而將病氣排出體外,以及幫助病患者激發自身嘅再生功能,去同奇難雜症對抗。

本書嘅內容都算唔錯,其中有一個chapter會幾吸引女仕門,佢話辟穀竟然有美容嘅作用,仲會令到皮膚增加彈性同光澤。嘩!淨係呢樣嘢已經可以吸引唔少女門徒啦。

裡面仲有講兩樣嘢我都覺得幾有用,好似話練開功嘅人嘅念力係會比一般人勁,原因係練功可以令到我地進入氣功態,亦可以令到我地排除雜念,從而駛到我地嘅意念更集中,駛到我地嘅念力更强勁。

另外,佢話多數練氣功出偏嘅人,都係自己嘅問題,有d就係因為意念太重,此乃練靜功之大忌,靜極生動,但係一動佢就驚,用意念想馬上停止。又有d因為行氣行得好,身體入面積落嘅病氣被迫出嚟所引起嘅舊疾加重,因為從中醫嘅角度,身體入面積落嘅病氣,係要發哂出嚟先會好,所以有d人食完中藥之後會發病,有d又會病情加劇,就係咁解。但係十個有九個見到d咁嘅情況都唔會繼續練功,搞到無哂信心。當然而家講我就講得好聽,到我有事嘅時候又唔知會唔會有呢種信念啦。

咁啱今日新聞透視又有講呢套功法,佢請左個心理學博士嚟講,從我嘅理解,個心理學博士講到law-of-attraction好似流嘅咁,好似連quantum-physics佢都好似有d質疑咁。嘩!佢就勁啦,連成個quantum-physics嘅學說佢都識質疑,我就唔識喇,差幾班真係差幾班。。。有時我覺得佢掛住一個咁勁嘅博士名,出鏡講嘢真係要特別小心,佢一句真係可以救到唔少人,當然同樣會累死好多人。

最開心嘅都係見到趙來發,佢發福左,睇落好似面色好過以前放左响blog嘅相,雖然我唔識佢,佢又唔識我,但係我睇左佢個blog一排之後,就變得好想知道佢嘅近況,亦好希望佢可以早日康復。

沒有留言: