星期一, 12月 10, 2007

氣功

近排不停睇返太極氣功十八式,發覺自己原來都仲有少少印象,一睇返果十式八式都返哂嚟,日日都有keep住練吓咁。再睇返麥燕瓊本書,就發現原來都有少少心法,有興趣嘅不妨搵嚟睇吓,唔錯。

不過我今次嘅重點唔係講功法,而係比我搵到,原來有人做demo,仲放左上Youtube添啊,等我放條link比大家睇吓啦。 本來套功法係有六套功,不過我响youtube搵得三套,睇住先啦,唔錯架,我都係跟住嚟練架咋。



太極氣功十八式 第一套功 (上)


太極氣功十八式 第一套功 (下)


太極氣功十八式 第二套功 (上)


太極氣功十八式 第二套功 (下)


太極氣功十八式 第三套功 (上)


太極氣功十八式 第三套功 (下)

2 則留言:

匿名 說...

又學reiki, 又學埋氣功,真係周身刀喎

冒險家 說...

係啊,alan都話我地學氣功係事半功倍架,何樂而不為呢?而且練好內丹個人都會健康d,經脈又會暢通d,玩起reiki上嚟又會勁d,真係好似出奇蛋咁,一次過滿足我三個願望。