星期日, 12月 02, 2007

我老婆都話我好勁啊。。。哈哈。。。

今晚外母抱左BB出街,得返老婆同我兩個人響屋企。無左BB阻頭阻勢,又見悶悶地,咪同我老婆玩吓囉,哈哈。

我一嚟就同我老婆做個scanning先,但係發覺唔係有太明顯嘅分別,於是就咁幫佢用level 1嘅方法做吓就算,因為時間唔多,費事做到一半BB返到就唔係咁好。做到差唔多完,突然醒起自己發梗夢,唔記得最新學左嘅,仲有一樣叫七輪經脈healing添。於是馬上幫佢做一次,點知我一起手,佢就即該話好勁好有feel喎,搞到我幾開心啊,d信心直情返哂嚟,但係做到尾我問返佢有咩feel,佢竟然答我話唔記得左。。。真係比佢吹漲。。。不過做完哂之後,佢就話本來之前好攰,因為開完工,但係我幫佢做完之後佢就精神左好多。

啱啱睇完William Rand最新一期reiki magazine,發現佢原來有教用眼幫人做healing,叫做咩"Gyoshi-Ho",真係好鬼勁,如果用隻眼望吓就得,咁咪唔洗花咁多功夫?真係好啱我呢d懶人喎,搞到我好想買佢果套Reiki Touch Kit添,不過就係好唔想比果d運費,d運費竟然同果套disc set嘅價錢差唔多,真係有無搞錯。。。

Anyway,而家唯有等大師開level 3啦,上level 3話唔埋大師又教一d好勁嘅嘢過我地玩吓呢,真係諗起都興奮,哈哈。

沒有留言: